РЕФОРМУВАННЯ ШВЕДСЬКОГО ДОСВІДУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАИНСЬКУ СИСТЕМУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Anna Ageicheva Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, Ukraine
  • Oleksandra Komarova Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, Ukraine
  • Larysa Babash Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2220-4784.2018.18.03

Ключові слова:

дистанційне навчання, вища освіта, інформаційно-комунікаційні технології, дистанційна освіта

Анотація

Стаття присвячена дослідженню концептуальних ідей дистанційної освіти в Європейському просторі вищої освіти та  визначенню подальших перспектив розвитку вітчизняної практики впровадження дистанційного навчання в систему вищої освіти України. Проаналізовано систему розвитку вищої освіти та етапи розвитку дистанційного навчання

Біографії авторів

Anna Ageicheva, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

PhD, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземної філології та перекладу, заступник декана гуманітарного факультету з наукової та міжнародної діяльності

Oleksandra Komarova, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

викладач кафедри іноземної філології та перекладу

Larysa Babash, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

викладач кафедри іноземної філології та перекладу

Посилання

Willén, B. Distance Education at Swedish universities / B.Willén. Uppsala : Uppsala University 2014.

Rovai, A. P. Why some distance education programs fail while others succeed in a global environment / A. P. Rovai, J. R. Downey // Internet and Higher Education. 2010, no. 13. P. 141–147.

Roberts, C. Implementing Educational Technology in Higher Education : a Strategic Approach / C. Roberts // The Journal of Educators Online. 2008. no. 5 (1). Р. 1–16.

HSV Frihetens pris – ett gränslöst arbete. En tematisk studie av de akademiska lärarnas och institutionsledarnas arbetssituation. Högskoleverkets rapportserie, 2008. 22 p.

Brattlund, Åsa What Role of God and National Curriculum in School life? A Comparative Study of Schools with a Muslim Profile in England and Sweden / Åsa Brattlund ; IIE. Stockholm University, 2009.

Agejcheva A.O., Komarova O.І., Buhkalo S.І. Dejakі problemi naukovo-tehnіchnogo perekladu dlja іnnovacіjnih proektіv studentіv. XXV Mezhd. n-prakt. konf. «Informacionnye tehnologii: nauka, tehnika, tehnologija, obrazovanie, zdorov'e» (MicroCAD-2017) 17–19 maja 2017. Kharkov : NTU «KhPІ». Ch. ІІІ, р. 16.

Agejcheva A.O., Buhkalo S.І. Dejakі osoblivostі rozvitku distancіjnoї osvіti Shvecії. Visnyk NTU "KhPI" [Bulletin of the National Technical University "KhPI"]. Kharkov, NTU "KhPI" Publ., 2013, vip. 55. Р. 162 – 168.

Agejcheva A.O., Komarova O.І., Buhkalo S.І. Distance learning main trends. XXVІ Mezhd. n-prakt. konf. «Informacionnye tehnologii: nauka, tehnika, tehnologija, obrazovanie, zdorov'e» (MicroCAD-2017) 16–18 maja 2018. Kharkov : NTU «KhPІ». Ch. ІІ, р. 205.

S. Bukhkalo, O. Aheicheva, I. Rozhenko. Distance learning investigation some aspects. XXVІ Mezhd. n-prakt. konf. «Informacionnye tehnologii: nauka, tehnika, tehnologija, obrazovanie, zdorov'e» (MicroCAD-2017) 16–18 maja 2018. Kharkov : NTU «KhPІ». Ch. ІІ, p. 206.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-01