ЗАХИСТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2220-4784.2018.40.04Ключові слова:
дистанційна освіта, електронне навчання, інформаційно-комунікативні технології навчання, безперервна освіта дорослих, інтелектуальна власністьАнотація
В роботі розглядаються головні аспекти захисту інтелектуальної власності при впровадженні дистанційного навчання. Актуальність роботи зумовлена необхідністю впровадження дистанційного навчання та використанням можливостей, які дає електронне навчання. Досліджено проблему необхідності захисту інтелектуальної власності в системі дистанційного освіти. Визначено, що технічними засобами має бути передбачена програма роботи студентів за змістом навчального матеріалу (програма його навчального процесу), поєднання функцій навчання та освіти, посилення контролю та самоконтролю процесу та його результатів процесу вивчення знань, допомоги у реалізації ідей диференційованого та проблемного навчання.Посилання
S. Bukhkalo, А. Ageicheva, O. Komarova Distance learning main trends. Іnformacіjnі tehnologії: nauka, tehnіka, tehnologіja, osvіta, zdorov’ja: tezi dopovіdej XXVІ mіzhn. n-pr. konf. MicroCAD-2018, 16–18 travnja 2018. Ch. IІ / za red. prof. Sokola Є.І. Kharkіv : NTU «KhPІ», p.205.
S. Bukhkalo, А. Ageicheva, I. Rozhenko Distance learning investigation some aspects”. Іnformacіjnі tehnologії: nauka, tehnіka, tehnologіja, osvіta, zdorov’ja: tezi dopovіdej XXVІ mіzhn. n-pr. konf. MicroCAD-2018, 16–18 travnja 2018. Ch. IІ / za red. prof. Sokola Є.І. Kharkіv : NTU «KhPІ», p.206.
A. Agejcheva, O. Komarova, S. Bukhkalo. Dejakі problemi naukovo-tehnіchnogo perekladu dlja іnnovacіjnih proektіv studentіv. XHV Mezhd. n-prakt. konf. «Informacionnye tehnologii: nauka, tehnika, tehnologija, obrazovanie, zdorov'e» (MicroCAD-2017) 17-19 maja 2017. Kharkіv : NTU «KhPІ». Ch. ІІІ, p. 16.
A. Agejcheva, S. Bukhkalo. Dejakі osoblivostі rozvitku distancіjnoї osvіti Shvecії. Vіsnik NTU «KhPІ». 2013. Kharkіv : NTU «KhPІ». Vip. 55, pp. 162–168.
Buhkalo S.І. Udoskonaljuvannja metodіv ocіnki znan' studentіv vishhih navchal'nih zakladіv. Vіsnik NTU «KhPІ». 2014. Kharkіv : NTU «KhPІ». № 16, pp. 3–11.
S. Bukhkalo, O. Bіlous, I. Demіdov. Rozrobka kompleksnogo antioksidantu іz ekstraktіv listja gorіhu volos'kogo ta kalenduli. Vostochno-Evropejskij zhurnal peredovyh tehnologij. No.1/6(73). 2015, pp. 22–26. Kharkіv : Tehnologicheskij centr.
L. Tovazhnyansky, V. Meshalkin, P. Kapustenko, S. Bukhkalo. Energy efficiency of complex technologies of phosphogypsum conversion. Theoretical Foundations of Chemical Engineering. 2013, Vol. 47, No. 3, pp. 225–230.
S. Bukhkalo, J. Klemeš, L. Tovazhnyanskyy, O. Arsenyeva, P. Kapustenko, O. Perevertaylenko. Eco-friendly synergetic processes of municipal solid waste polymer utilization. Chemical Engineering Transactions, 2018, Vol.70, pp. 2047–2052.
S. Bukhkalo. Dejakі modelі procesіv hіmіchnogo spіnjuvannja vtorinnogo polіetilenu // Vіsnik NTU «KhPІ». Kharkіv : NTU «KhPІ». 2017, No. 18 (1240), pp. 35–45.
S. Bukhkalo. Sinergetichnі modelі dlja ekologіchnobezpechnih procesіv іdentifіkacії-modifіkacії vtorinnih polіmerіv // Vіsnik NTU «KhPІ». Kharkіv : NTU «KhPІ». 2018, No. 18 (1294). pp. 36–44.
S. Bukhkalo. Zagal'na tehnologіja harchovoї promislovostі: testovі zavdannja (prikladi ta testi). 2-ge vid. dop.: ch. 2 [tekst], pіdruchnik z grifom MONU, Kiїv: Centr uchbovoї lіteraturi, 2018. 108 p.
S. Bukhkalo, S. Іglіn. Dejakі modelі doslіdzhennja strukturno-hіmіchnih zmіn pri ekspluatacії polіmernih virobіv. Іntegrovanі tehnologії ta energozberezhennja. Kharkіv : NTU «KhPІ»., 2016. No. 3, pp. 52–57.
S. Bukhkalo. Matematicheskoe modelirovanie processov resurso- i jenergosberezhenija dlja polijetilenovyh othodov / S. Bukhkalo, D. Kuklenko, A. Borhovich // Vіsnik NTU «KhPІ». Kharkіv : NTU «KhPІ». 2010. – No. 32. pp. 117–122.
Swedish Agency for Networks and Cooperation in Higher Education [Електронний ресурс] // Frequently asked questions – FAQ. Retrieved June 7, 2008. – Режим доступу : http://english.netuniversity.se/page/4888/faq.htm
Swedish National Agency for Higher Education [Електронний ресурс] Kartläggning av distansverksamheten vid universitet och högskolor. arsrapportering av ett regeringsuppdrag, 2010. – Режим доступу : www.hsv.se.
Tait, A. What are open universities for? In Open Learning / A. Tait // The Journal of Open and Distance Learning. 2008. – No. 23 (2). – P. 85–93.
The Bologna Process Website [Ел. ресурс]. – Retrieved on June 8, 2012. – Режим доступу : http: //ec.europa.eu/education/policies/educ/bologna/bologna_en.html
Swedish patent and registration office [Електроний ресурс]- режим доступу: prv.se/programs and distance courses.
Rovai, A. P. Why some distance education programs fail while others succeed in a global environment / A. P. Rovai, J. R. Downey // Internet and Higher Education. 2010. – No. 13, pp. 141–147.
Rennie, F. Re-Thinking Sustainable Education Systems in Iceland: The Net-University Project / F. Rennie, S. Jóhannesdóttir, S. Kristinsdottir // International Review of Research in Open and Distance Learning. 2011. – No. 12 (4), pp. 88–104.