Деякі аспекти підвищення ефективності роботи студентів за допомогою інтегрованих програм навчання

Автор(и)

  • Olga Holubkina National Technical University «Kharkiv Polytechnic Institute», Ukraine
  • Evgenija Ponomarenko National Technical University «Kharkiv Polytechnic Institute», Ukraine
  • Lyudmila Solovey National Technical University «Kharkiv Polytechnic Institute», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

навчальний процес, андрагогіка, інтегровані програми, вертикальна інтеграція, горизонтальна інтеграція, лекції, моніторінг

Анотація

Розглянуто специфіку організації навчання студентів вищої школи, її основні особливості та проблеми, пов'язані з навчанням дорослих. Проаналізовано основні підходи до організації навчального процесу та особливості реалізації кожного з них. Основна увага приділяється андрогогіческому підходу, як більш доцільного для даної вікової категорії. Визначено ключові моменти розробки інтегрованих програм навчання як однієї з форм організації андрогогіческого підходу, а також розглянуті різні форми організації лекційних занять та аспекти моніторингу освітнього процесу

Біографії авторів

Olga Holubkina, National Technical University «Kharkiv Polytechnic Institute»

a senior lecturer in integrated technologies, processes and devices

Evgenija Ponomarenko, National Technical University «Kharkiv Polytechnic Institute»

an assistant professor of integrated technologies, processes and devices

Lyudmila Solovey, National Technical University «Kharkiv Polytechnic Institute»

a senior lecturer in integrated technologies, processes and devices

Посилання

Tovazhnjans'kij L.L., Bukhkalo S.І. Dіjal'nіst' vishhogo navchal'nogo zakladu po pіdvishhennju jakostі pіdgotovki fahіvcіv Vіsnik NTU – Khpi. – Kharkiv. NTU «Khpi». 2012. – No. 10. – P. 3–12.

Tovazhnjans'kij L.L., Bukhkalo S.І. Mozhlivostі uprovadzhennja sistemi kompetencіj u suchasnih navchal'nih zakladah // Vіsnik NTU – Khpi. – Kharkiv. NTU «Khpi». 2011. – No. 21. – P. 3–12.

Borisova I.I. Interaktivnye formy i metody obuchenija v vysshej shkole [Interactive forms and methods of teaching in higher education] / E.Ju.Livanova – Nizhnij Novgorod: Nizhegorodskij gosudarstvennyj universitet im. N.I. Lobachevskogo (NNGU), 2011. — 65 р.

Zmeev S.I. Tehnologija obuchenija vzroslyh [Adult Learning Technology] / S.I Zmeev – M.: Izdatel'skij centr «Akademija», 2002. – 128 р.

Stefanovskaja, T.A. Tehnologii obuchenija pedagogike v vuze [Technology education pedagogy at the university] / T.A. Stefanovskaja. – M., 2000. – 245 р.

Verbickij, A.A. Aktivnoe obuchenie v vysshej shkole: kontekstnyj podhod [Active learning in higher education : the contextual approach]/ A.A. Verbickij – M.,: Vysshaja shkola, 1991. – 207 р.

Kolchev N.M. Lekcija o lekcii [The lecture about lecture]/ N.M. Kolchev, V.V. Semchenko, G.G.Levkin i dr. – Omsk: Omskaja oblastnaja tipografija, 2014.–80 р.

Aksjonova Е.А. Metody jeffektivnogo obuchenija vzroslyh [Methods of effective adult learning] / Aksjonova E.A., Bazarov T.Ju., Luk'janova N.F. i dr. – Moskva; Berlin,1999. – 45 р.

Tovazhnyans'kiy L.L. Udoskonalyuvannya metodiv navchannya y otsinky znan' studentiv vyshchykh navchal'nykh zakladiv [Improving the teaching methods and assessment of knowledge of students of higher educational institutions] / L. L. Tovazhnyans'kyy, S. I. Bukhkalo, M. K. Kosheleva // VisnykNTU «KhPI». Seriya: Innovatsiyni doslidzhennya u naukovykh robotakh studentiv. – Kh. : NTU«KhPI». 2013. – No. 9 (983). – Р. 3–15.

Tovazhnyans'kiy L.L. Komp’yuterne modelyuvannya u khіmіchnіy tekhnologії [Computer modeling of chemical technology] / L.L. Tovazhnyans'kiy, T.G. Babak, O.O.Golubkіna ta іn. ¬ Kharkіv: NTU «KhPІ», 2011. ¬ 606 р.

Tovazhnyanskiy L.L. Komp'yuternye tekhnologii v inzhenernoy khimii [Computer Technology in Chemical Engineering] / L.L. Tovazhnyanskiy, T.G. Babak, V.A. Kotsarenko i dr. – Khar'kov, 2002. 375 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-01