DOI: https://doi.org/10.20998/%x

Investigations of physical and mechanical processes in ICE for the development of a model for eco-efficient combustion of fuel

Anatoliy Savchenko

Анотація


У статті розглянуті питання досліджень робочого процесу дизеля з встановленням оптимальної точки початку згоряння палива. Наведено аналіз підходів з підвищення еко-ефективності використання палива в двигунах. Розроблено загальний алгоритм обробки даних експериментального дослідження робочого процесу дизеля. Впроваджено метод визначення моменту початку згоряння палива, що враховує характерні особливості датчиків тиску та має підвищену точність і надійність. Запропоновано при обробці даних дослідження визначати ступінь кореляції отриманих даних відповідним інтегральним показникам дизеля. Використання розробленого алгоритму експериментальних досліджень дизеля дозволяє детально проаналізувати процес згоряння палива та встановити оптимальні параметри його роботи для комплексного покращення еко-ефективності

Ключові слова


дизель, еко-ефективне згоряння, оксиди азоту, енергія активації, диференційне тепловиділення, механічні навантаження

Повний текст:

PDF

Посилання


Marchenko A.P. (2016) OsoblivostI protsesu zgoryannya v dizelI pri robotI na vodopalivnIy emulsIYi / A.P. Marchenko, I.V. Parsadanov, A.O. Prohorenko, A.V. Savchenko, O.O. Osetrov, D.V. Meshkov // Dvigateli vnutrennego sgoraniya. – № 1. – P. 3–10.

Marchenko A.P. (2016) Eksperimentalnoe opredelenie energii aktivatsii vodotoplivnoy emulsii / A.P. Marchenko, A.A. Prohorenko, A.V. Savchenko // Dvigateli vnutrennego sgoraniya. – № 2. – P. 9–14.

Meshkov D.V. (2014) Metod raschyota termodinamicheskoy pogreshnosti pri inditsirovanii DVS / D.V. Meshkov, A.V. Savchenko // Dvigateli vnutrennego sgoraniya. – № 1. – P. 22–26.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM