ДОСВІД РЕФОРМУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ШВЕЦІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
дистанційне навчання, вища освіта, інформаційно-комунікаційні технології, дистанційна освітаАнотація
Стаття присвячена дослідженню концептуальних ідей дистанційної освіти в Європейському просторі вищої освіти та визначенню подальших перспектив розвитку вітчизняної практики впровадження інформаційно-комунікаційні технологій у дистанційній освіті сучасної молоді.Проаналізовано особливості розвитку дистанційної освіти Швеції. Наведено типові приклади дистанційного навчання. Показано важливість ролі електронного навчання для підвищення
ефективності безперервної освіти. Обґрунтовано перспективність впровадження інформацій-но-комунікативних технологій навчання.
Опубліковано
2015-02-24
Номер
Розділ
Статті