ДОСВІД РЕФОРМУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ШВЕЦІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • А.О. АГЕЙЧЕВА канд. пед. наук, ст. викладач, національний тех-нічний університет ім. Юрія Кондратюка, Полтава,

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

дистанційне навчання, вища освіта, інформаційно-комунікаційні технології, дистанційна освіта

Анотація

Стаття присвячена дослідженню концептуальних ідей дистанційної освіти в Європейському просторі вищої освіти та визначенню подальших перспектив розвитку вітчизняної практики впровадження інформаційно-комунікаційні технологій у дистанційній освіті сучасної молоді.Проаналізовано особливості розвитку дистанційної освіти Швеції. Наведено типові приклади дистанційного навчання. Показано важливість ролі електронного навчання для підвищення
ефективності безперервної освіти. Обґрунтовано перспективність впровадження інформацій-но-комунікативних технологій навчання.

Опубліковано

2015-02-24